Sposoby wysyłki oraz formy transportu



Zasady wysyłki zamówionego towaru

  •          Produkty znajdujące się na stanie magazynu sklepu www.swiatgrilla.pl wysyłane są w ciągu 24h od zaksięgowania wpłaty na koncie lub wyboru dostawy za pobraniem
  •          Termin realizacji wysyłki jest wskazany każdorazowo przy produkcie. W przypadku "realizacji zamówienia w ciągu 7 dni" podana jest dostępność magazynu centralnego znajdującego się w Niemczech.W takim wypadku towar najpierw jest sprowadzany do naszego magazynu, następnie wysyłany do klienta. Standardowo taka procedura trwa do 7 dni roboczych
  •          Zamówienie jest realizowane pod warunkiem, że towar znajduje się w danym momencie w magazynie centralnym lub u innych dostawców naszego sklepu. W przypadku niedostępności towaru, który został zakupiony przez klienta następuje niezwłoczna informacja o niedostępności produktu oraz o prognozowanym terminie jego otrzymania.
  •          Jeżeli klient dokonał zapłaty za niedostępny towar sklep zobowiązuje się do niezwłocznego zwrócenia pieniędzy na podane przez klienta konto
  •          Wysyłka za granicę nie jest dostępna w naszym sklepie.
  •          Zamówienia powyżej 300 zł bez naliczonych rabatów wysyłane są za darmo na terenie Polski.
  •          Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony. 
  •          Standardowo paczka zaklejona jest firmową taśmą z naszym logo. 
  •          Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu.



Stan realizacji zamówienia i przesyłki

Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:

Cena i zakresy wagowe dla przesyłki

 

 

    Wpłata na konto 
(Przez transferuj.pl)        

    Przy odbiorze 
(Płatność u kuriera)      

 Przesyłka do 3 kg

19 zł

26 zł

 Przesyłka od 3 do 10 kg

20 zł

27 zł

 Przesyłka od 10 do 30 kg

30 zł

37 zł

Odbiór osobisty w firmie EKOOS
ul. Santocka 48-49, Szczecin

 0 zł

0 zł